PRODUCENT
POLECAMY

Regulamin i warunki sprzedaży

 

1. Informacja o sprzedawcy

Sprzedawcą w sklepie internetowym www.centropol.sklepna5.pl jest firma: Centropol Jacek Matejuk 08-200 Łosice ul Majora Zenona 3. Zarejestrowana przez Urząd Urząd Miasta i Gminy Łosice pod numerem: 1705 posługująca się numerem NIP 534-202-47-55 , numerem REGON 030279384

 

2. Ochrona danych

Klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych osobowych. Sprzedawca nie gromadzi danych osobowych w innym celu niż realizacja umowy sprzedaży. Sprzedawca usuwa dane osobowe klienta z bazy po realizacji umowy sprzedaży.

 

3. Potwierdzenie zamówienia

Złożone zamówienie będzie każdorazowo potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez pracownika naszej firmy. Dlatego też niezbędne jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w formularzu zamówienia

 

4. Termin realizacji

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności oraz stanu magazynowego towaru. Zwykle termin realizacji zamówienia nie przekracza 2 dni roboczych. W przypadku chwilowego braku towaru, klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną.

 

5. Formy płatności

Oferujemy następujące metody regulowania zapłaty:

5.1 Płatność elektroniczna poprzez przelewy24.

Udostępniliśmy możliwość płatności elektronicznej przez przelewy24, która niemal natychmiast do nas dociera co znacznie przyspiesza realizację zamówienia.


5.2 Przelew tradycyjny na konto firmy.
Metoda ta polega na przelaniu na konto naszej firmy kwoty wystarczającej do pokrycia zobowiązania wynikłego z zamówienia. Umowę uznaje się za zawartą od wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.

 

5.3 Płatność pobraniowa przy odbiorze.

Metoda płatności dostępna w przypadku dostawy kurierskiej, polega na uiszczeniu kwoty zamówienia  bezpośrednio u kuriera podczas odbioru towaru



5.4 Gotówkowa przy osobistym odbiorze w siedzibie sklepu.
Zapraszamy w miarę możliwości do odbioru zamówionego towaru osobiście w naszej firmie. Oszczędzacie Państwo w ten sposób dodatkowo na kosztach przesyłki. Umowę uznaje się za zawartą od potwierdzenia jej przez Sprzedawcę i podania terminu odbioru zamówienia.

 

6. Dokument zakupu

Każdy towar wysłany zostaje razem z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Posiadanie dokumentu zakupu jest warunkiem koniecznym do odstąpienia od umowy lub do złożenia reklamacji.

 

7. Realizacja dostawy

Wszystkie zamówione części w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej S.A. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamawianych towarów. Klient zostaje każdorazowo poinformowany o planowanych kosztach przesyłki przed wysłaniem paczki.

8. Zwroty

Kupujący może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, w tym celu należy powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania towaru (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta). Towar nie może nosić śladów używania, montażu. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. Niezbędny także jest paragon fiskalny lub faktura jako dowód zakupu w naszej firmie. Najpóźniej w terminie 14 dni od powiadomienia Sprzedawcy o odstąpieniu kupujący musi wysłać na własny koszt zwracany towar na adres:
Centropol Jacek Matejuk ul. Majora Zenona 3 08-200 Łosice


Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.

 

8.1 Zwrot pieniędzy

Po uznaniu odstąpienia od umowy za poprawne - spełnienia wymagań co do braku użytkowania towaru - Sprzedawca dokonuje zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę podpisanej przez kupującego Faktury korygującej VAT. Sprzedawca nie odpowiada za błędne wskazanie adresu zwracanych pieniędzy przez kupującego.

Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania towaru od konsumenta.

Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zwraca konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie (z wyłączeniem odbioru osobistego)

 

9. Reklamacje

Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje sprawdzony, a w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki reklamacyjnej. Kolejność działania Sprzedawcy przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawiona rzecz, nowa rzecz wolna od wad, ostatecznie zwrot gotówki. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pod adresem: centropol1@tlen.pl lub telefonicznie.

Odnośnik do nowej platformy

Serdecznie zapraszamy na naszą nową platformę sprzedażową

centropol24.pl

NEWSLETTER

 

NOWOŚCI
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].